7/01/2016

SNAPCHAT

Hej! Wpadłam tu właściwie tylko po to, aby napisać do was o akcji w której jestem zaszczycona brać udział. Mianowicie, parę dziewczyn z blogosfery postanowiło założyć grupowego snapchata, na którym jest 8 dziewczyn i każda z nich ( w tym ja :) ) będzie opowiadała wam codziennie o swoim życiu, zainteresowaniach, planach na wakacje itp. Każda z nas ma przydzielony swój własny dzień tygodnia - moim jest piątek. Snap powstał już w ubiegłą niedzielę, jednak start jest dopiero jutro. Dlaczego? Staramy się zebrać jak największą liczbę osób i dopiero wtedy rozpoczniemy snapowanie.

Z całego serca zapraszam wszystkich do dodania nas na snapie - jeśli jesteście zainteresowane tym jak wygląda u mnie dzień. Czym się interesuję itp dodawajcie nas, a my dodamy oczywiście i Ciebie :)


wystarczy wejść na swojego snapa i kamerkę skierować na kod na zdjęciu :) lub po prostu wpisać nazwę ~ seveninweek ~

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie napisałaś, kto jeszcze z blogerek będzie snapował. No cóż, wchodzę w ciemno. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem o tym zapomniałam. Zapraszam na instagrama, gdzie wszystkie dziewczyny są oznaczone :) ig --> seveninweek

      Usuń
  2. Dodałam :) Jestem ciekawa tego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio prawie nie używam snapa, więc raczej w to nie wejdę, ale powodzenia :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Rilseee - zapraszam:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń