9/20/2016

MAKEUP

Już od bardzo dawna planowałam pójście o krok dalej z moim makijażem niż malowanie się w domu i od razu zmywanie tego. Ponieważ kierunek studiów w tym momencie jest dla mnie bardzo jasny, w czerwcu stwierdziłam, że warto zrobić coś więcej w tym kierunku. Postanowiłam, że założę portfolio - a nóż by sie okazało, że będą za to dodatkowe punkty na studiach :) O nich porozmawiamy kiedy indziej, bo również chciałabym omówić ich temat, tutaj na blogu.

Więc, po bardzo krótkich przemyśleniach założyłam nowego tumblera - przeznaczonego jedynie na moje autorskie zdjęcia makijaży. Wyszło jak wyszło i przez całe wakacje nie zrobiłam w miarę profesjonalnego zdjęcia żadnego z makijaży jakie wykonałam. A przecież wtedy było na to najwięcej czasu :) Od września stwierdziłam, że skoro na tumblerze nie przesiaduje całego dnia, a instagram jest moją najbardziej używaną aplikacją, to czemu by nie założyć tam właśnie kolejnego konta?

Tak oto, przedstawiam wam mój jeszcze nie tak bardzo sławny profil instagrama. Szczerze się przyznam, że choć makijaży nie jest na nim za wiele, to przez około tydzień zrobiłam ich jednak sporo.. Po szkole zamiast pójść się uczyć - siedzę godzinę nad pomysłem, dwie na malowaniu i godzine na sprzątaniu i dokładnym czyszczeniu swojej twarzy. Trochę roboty przy tym jest, ale jestem mega szczęśliwa z tego jak się rozwijam przy tych makijażach i że w końcu mogę je pokazać innym :)

Jeżeli również dodajecie swoje różne makijaże na instagramie lub tumblerze z miłą chęcią was zaobserwuję. Lubię obserwować dużo różnych osób i ich technik malowania, bo wtedy się tym wszystkim inspiruję.  A teraz bez zbędnego pisania zapraszam na instagrama!










5 komentarzy:

  1. Piękny makijaż! Zazdroszczę, bo sama chciałabym umieć się tak malować :D

    miillkkyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne makijaże!<3
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne ! Chciałabym umiec tak malowac oko <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde cudownie się prezentują
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń